4
آيين توديع و معارفه عضو اصلي سابق و جديد هيات مديره توانير برگزار شد

انتصاب عضو جدید هیات مدیره در شرکت توانیر

  • کد خبر : 36949
  • 08 آذر 1399 - 15:46
انتصاب عضو جدید هیات مدیره در شرکت توانیر
مديرعامل توانير با اشاره به تجارب ارزشمند دكتر محمد صادق قاضي زاده ،ابراز اميدواري كرد انتصاب ايشان به سمت عضو اصلي هيات مديره توانير موجب خير و بركت و انجام اقدامات اساسي در پيشبرد اهداف صنعت برق كشور باشد.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توانیر، دکتر محمد صادق قاضی زاده با حکم وزیر نیرو به سمت عضو اصلی هیات مدیره توانیر معرفی و از خدمات ارزشمند دکتر علی ابراهیم نژاد عضو اصلی سابق هیات مدیره این شرکت تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر; در این مراسم که با گرامیداشت یاد شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشور همراه بود، مهندس متولی زاده با قدردانی از همکاریهای موثر و نظرات ارزشمند دکتر علی ابراهیم نژاد عضو اصلی سابق هیات مدیره توانیر ، تودیع ایشان را به دلیل عضویت در هیات علمی دانشگاه و با توجه به محدودیت اساسنامه ای توانیر عنوان و ابراز امیدواری کرد طبق تاکید وزیر نیرو ارتباط ایشان با شرکت توانیر همچنان برقرار باشد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به تجارب ارزشمند دکتر محمد صادق قاضی زاده ،ابراز امیدواری کرد انتصاب ایشان به سمت عضو اصلی هیات مدیره توانیر موجب خیر و برکت و انجام اقدامات اساسی در پیشبرد اهداف صنعت برق کشور باشد.

دکتر علی ابراهیم نژاد نیز از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس ادامه همکاری با شرکت توانیر را مایه افتخار دانست و صنعت برق را صنعت بزرگ و تاثیرگزار توصیف کرد و افزود: خدا را شاکرم که توانستم نقش کوچکی در پیشبرد اهداف این صنعت ایفا کنم.

در ادامه دکتر قاضی زاده حضور متخصصان مالی و اقتصادی در هیات مدیره را حایز اهمیت دانست و با اشاره به قابلیتهای ارزشمند دکتر ابراهیم نژاد، ابراز امیدواری کرد توانیر همچنان از همکاری ایشان در این خصوص بهره مند شود.
برپایه این کزارش، دکتر قاضی زاده پیش از این به عنوان رییس پژوهشگاه نیرو به فعالیت در صنعت آب و برق مشغول بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=36949
  • نویسنده : موسوی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.