4

انتصاب کارشناس برق منطقه ای یزد به عنوان عضو گروه کاری SDI استان

  • کد خبر : 27202
  • 28 خرداد 1399 - 18:58
انتصاب کارشناس برق منطقه ای یزد به عنوان عضو گروه کاری SDI استان
گروه كاري زيرساخت داده هاي مكاني، وظيفه فراهم نمودن استاندارد هاي بستر نرم‍ افزاري و سخت افزاري به اشتراك گذاري داده هاي مكاني و توصيفي دستگاه ها و ادارات دولتي استان را بر عهده داشته و شرايط به اشتراك گذاري اين داده ها را براي استفاده از دستگاه هاي استان براي مديريت بحران مشخص مي كند.

انتصاب کارشناس برق منطقه ای یزد به عنوان عضو گروه کاری SDI استان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، حسن صالحی وزیری کارشناس GIS معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای یزد را به عنوان عضو گروه کاری زیرساخت داده های مکانی (SDI) منصوب کرد.

نیروگاهیان

گفتنی است، گروه کاری زیرساخت داده های مکانی، وظیفه فراهم نمودن استاندارد های بستر نرم‍ افزاری و سخت افزاری به اشتراک گذاری داده های مکانی و توصیفی دستگاه ها و ادارات دولتی استان را بر عهده داشته و شرایط به اشتراک گذاری این داده ها را برای استفاده از دستگاه های استان برای مدیریت بحران مشخص می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27202

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.