5

انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق شمال کرمان/ تغییر در مدیریت شرکت‌های توزیع یزد و تهران

  • کد خبر : 48596
  • 09 اردیبهشت 1400 - 16:45
انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق شمال کرمان/ تغییر در مدیریت شرکت‌های توزیع یزد و تهران
آبان ماه ۹۹ عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با حفظ سمت طی حکمی از سوی محمدحسن متولی زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توانیر به سرپرستی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان منصوب گردید.

امروز صبح و با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق شمال کرمان منصوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، آبان ماه ۹۹ عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با حفظ سمت طی حکمی از سوی محمدحسن متولی زاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توانیر به سرپرستی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان منصوب گردید.

شرکت توانیر پس از چند ماه تاخیر در بهمن ماه سال ۹۹ با انتشار فراخوانی نسبت به جایگزینی مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان اقدام نمود.

محمد سلیمانی ساردو معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان توانست اعتماد وزیر و توانیر را برای قرار گرفتن در این سمت کسب نماید و جایگزین محمود شهبا مدیرعامل سابق این شرکت شود. آبان سال ۹۱ محمود شهبا به سمت مدیرعاملی توزیع برق شمال استان کرمان منصوب شده بود که سال گذشته از این سمت خداحافظی کرد و بیش از شش ماه است که شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان بدون مدیرعامل اداره می‌شود.

علاوه بر این گفته می‌شود طی هفته‌های آتی نیز مدیرعامل توزیع نیروی برق یزد و تهران بزرگ تغییر خواهند کرد.

 

 

نیروگاهیان

بهمن ماه سال گذشته، آرش نواب به دلایل شخصی استعفای خود را از مدیرعاملی توزیع برق نیروی یزد اعلام کرد و محمدحسن متولی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل توانیر نیز در حکمی، علی جم معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت را بعنوان سرپرست معرفی نمود.

قرار است مدیرکل برنامه ریزی فعلی این شرکت بعنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان یزد معرفی و منصوب گردد.

توزیع برق تهران بزرگ نیز که از سال گذشته با استعفای صبوری زمزمه‌های تغییر در آن بیش از پیش شنیده میشد قرار است به زودی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=48596
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.