6

انتصاب مدیر سابق حراست برق حرارتی به مدیرعاملی شرکت تولید نیروی برق تهران

  • کد خبر : 18200
  • 29 بهمن 1398 - 14:47
انتصاب مدیر سابق حراست برق حرارتی به مدیرعاملی شرکت تولید نیروی برق تهران

شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در سکوت خبری مدیرکل سابق حراست این شرکت را به مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید نیروی برق تهران منصوب کرد.   بیشتر بخوانید انتصاب اعضای کمیته عالی پیگیری طرح‌ها در برق منطقه‌ای یزد حائری مشاور خود در ” امور راهبری دیپلماسی برق و انرژی “را منصوب کرد نیروگاهیان به گزارش […]

شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در سکوت خبری مدیرکل سابق حراست این شرکت را به مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید نیروی برق تهران منصوب کرد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی در سکوت خبری مدیرکل سابق حراست این شرکت را به مدیرعاملی شرکت مدیریت تولید نیروی برق تهران منصوب کرد.

یعقوب روحی مدیرکل سابق حراست، دارای لیسانس ادبیات بوده و سابقه مدیرعاملی و یا عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های تولید برقی را ندارد.

روحی بجای عیسی پور در این سمت گمارده شده است. عیسی پور دارای دکتری برق بوده و سابقه فعالیت و مدیریت در بخش‌های مختلف نیروگاهی و تولید برق را در کارنامه خود داشت. روحی که قبلا بعنوان سرپرست این شرکت معرفی شده بود در کمتر از سه ماه حکم قطعی مدیریت شرکت تولید نیروی برق تهران را گرفت.

این انتصاب در سکوت خبری انجام شده و با اینکه دیگر انتصابات مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی اطلاع رسانی میشود این یکی هنوز اطلاع رسانی نشده است.

شرکت تولید نیروی برق تهران در سال ۹۲ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های نیرو و امور اقتصادی و دارائی و به استناد بند ۵ ماده ۱۸ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت شرکت سهامی عام تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

در حال حاضر؛ شرکت تولید نیروی برق تهران جزء واحد‌های تجاری فرعی شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی (واحد تجاری نهائی گروه) بوده و در مجموعه برق آلستوم-نیروگاه طرشت مستقر میباشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18200

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.