9

انتصاب معاون منابع انسانی برق حرارتی در سکوت خبری

  • کد خبر : 23556
  • 14 اردیبهشت 1399 - 9:52
انتصاب معاون منابع انسانی برق حرارتی در سکوت خبری
طی روز‌های گذشته، ناصر اسکندری مدیرکل دفتر مهندسی توزیع توانیر توانیر و مدیرعامل سابق توزیع البرز در سکوت خبری به شرکت مادرتخصصی برق حرارتی رفت و جایگزین جمال آریایی معاون منابع انسانی آن شرکت شد. اسکندری که در یکسال و نیم گذشته انتقالش از توزیع البرز به توانیر نیز بدلیل برخی مشکلات مربوط به شرکت تعاونی کارکنان آن شرکت با حاشیه‌هایی همراه بود، این بار نیز در شرایطی به برق حرارتی می‌رود که احتمالا جزء کاندیدا‌های جایگزینی دیگر معاونت مهم بازنشسته آن شرکت خواهد بود. اسکندری از گزینه‌های جایگزینی سیدزمان حسینی بود که نتوانست در توانیر بماند و این سری ماموریت یافته در پستی متفاوت با سمت‌های قبلی به ادامه فعالیت بپردازد.

طی روز‌های گذشته، ناصر اسکندری مدیرکل دفتر مهندسی توزیع توانیر و مدیرعامل سابق توزیع البرز در سکوت خبری به شرکت مادرتخصصی برق حرارتی رفت و جایگزین جمال آریایی معاون منابع انسانی آن شرکت شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش برق نیوز. طی روز‌های گذشته، ناصر اسکندری مدیرکل دفتر مهندسی توزیع توانیر توانیر و مدیرعامل سابق توزیع البرز در سکوت خبری به شرکت مادرتخصصی برق حرارتی رفت و جایگزین جمال آریایی معاون منابع انسانی آن شرکت شد.

آریایی جزو جمیع مدیران بازنشسته اخیر وزارت نیرو بوده است و نتوانست مانند برخی مدیران دیگر آن شرکت مجوز ادامه فعالیتش را از وزیر نیرو اخذ کند.

اسکندری که در یکسال و نیم گذشته انتقالش از توزیع البرز به توانیر نیز بدلیل برخی مشکلات مربوط به شرکت تعاونی کارکنان آن شرکت با حاشیه‌هایی همراه بود، این بار نیز در شرایطی به برق حرارتی می‌رود که احتمالا جزء کاندیدا‌های جایگزینی دیگر معاونت مهم بازنشسته آن شرکت خواهد بود. اسکندری از گزینه‌های جایگزینی سیدزمان حسینی بود که نتوانست در توانیر بماند و این سری ماموریت یافته در پستی متفاوت با سمت‌های قبلی به ادامه فعالیت بپردازد.

پس از برکناری غافلگیرانه سید محمد صادق زاده، بنظر می‌رسد وزارت نیرو سیاست فراخوان شایسته گزینی رو به کناری نهاده و ترجیح می‌دهد تا برخی از انتصابات به ویژه در برق حرارتی را در سکوت خبری و حتی با غافلگیری، به جابجایی و جایگزینی مدیران ارشد بپردازد.

نیروگاهیان

سال ۹۹ برای صنعت برق با عزل و نصب‌های پنهانی شروع شده و بنظر میرسد ین غافلگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت…

تعدادی از مدیران توانیر که مشمول قانون منع بکارگیری مدیران بازنشسته شده بودند بعد از یکسال و نیم از این شرکت کنار گذاشته شدند، اما از اجرای این قانون در مادرتخصصی برق حرارتی خبری نیست و مشخص نشده چه تعداد از مدیران ارشد بخش تولید باید از سمت‌های خود خداحافظی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23556

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.