1

انتصاب ۳ مدیر کل در معاونت امور صنایع وزارت صمت

  • کد خبر : 22478
  • 02 اردیبهشت 1399 - 18:21
انتصاب ۳ مدیر کل در معاونت امور صنایع وزارت صمت
انتصاب 3 مدیر کل در معاونت امور صنایع وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکامی جداگانه مدیر کل‌های دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی، دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی و همچنین دفتر صنایع غیرفلزی را در معاونت امور صنایع این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش شاتا، بر اساس این احکام کیوان گردان با توجه به تغییرات انجام شده در ساختار معاونت امور صنایع و ادغام دفاتر برق، الکترونیک و صنایع فلزی و لوازم خانگی به عنوان «مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی» منصوب شد.

همچنین با توجه به تغییرات صورت گرفته ساختاری و انتقال گروه صنایع سلولزی به حوزه صنایع نساجی و پوشاک افسانه محرابی به عنوان « مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی » منصوب شد.

نیروگاهیان

رضا رحمانی در حکمی دیگر محسن صفدری را به عنوان « مدیرکل صنایع غیرفلزی » در معاونت امور صنایع وزارتخانه منصوب کرده است.

در احکام صادره آمده است: ضرورت دارد براساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ­ریزی و طراحی شیوه های روزآمد، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و ظرفیت­های موجود، در راستای سیاست­های این وزارتخانه برای تحقق اهداف و توسعه صنایع این حوزه اقدام نمایید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22478

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.