3

انتقال ۳۳ درصد برق تولیدی گیلان به سایر استان‌ها در پیک تابستان

  • کد خبر : 7508
  • 01 مهر 1398 - 21:23
انتقال ۳۳ درصد برق تولیدی گیلان به سایر استان‌ها در پیک تابستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در پیک تابستان امسال ۳۳ درصد برق تولیدی نیروگاه‌های منطقه استان گیلان به استان‌های همجوار صادر شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “عظیم بلبل‌آبادی” با اشاره به صادرات تقریباً ۳۳ درصد از تولید انرژی برق این استان به سایر استان‌های کشور، گفت: گیلان حتی در […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در پیک تابستان امسال ۳۳ درصد برق تولیدی نیروگاه‌های منطقه استان گیلان به استان‌های همجوار صادر شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “عظیم بلبل‌آبادی” با اشاره به صادرات تقریباً ۳۳ درصد از تولید انرژی برق این استان به سایر استان‌های کشور، گفت: گیلان حتی در ایام پیک مصرف تابستان نیز برق خود را صادر کرده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف و پیک روز امسال، ۱۸۴۲ مگاوات و در روز یکشنبه سوم شهریور ماه بود، افزود: مقایسه مقدار پیک روز امسال با میزان تولید برق استان گیلان بیانگر این است که ۳۳ درصد برق تولیدی نیروگاه‌های استان گیلان حتی در زمان پیک نیز به سایر استان‌ها انتقال داده شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از وجود ۹ نیروگاه به اسامی نیروگاه سیکل ترکیبی گیلان، نیروگاه شهید بهشتی لوشان، نیروگاه آبی سپیدرود، نیروگاه سد آبی تاریک، نیروگاه بادی منجیل، نیروگاه سیکل ترکیبی پره‌سر، نیروگاه تولید پراکنده گیل و آذر ایرانیان، نیروگاه برق‌آبی شهر بیجار و نیروگاه ۲۵ مگاواتی کاسپین منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: مازاد برق تولیدی این نیروگاه‌ها به چهار استان تهران، مازندران، زنجان و آذربایجان شرقی انتقال داده می‌شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7508

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.