2

انجام تست خود راه انداز واحدهای نیروگاه کرمان

  • کد خبر : 4929
  • 30 اردیبهشت 1398 - 21:46
انجام تست خود راه انداز واحدهای نیروگاه کرمان

واحدهای خودراه انداز در شبکه سراسری واحدهایی هستند که قابلیت راه اندازی مستقل و شارژ خط بی برق را داشته و پس از فروپاشی شبکه و خاموشی شبکه به عنوان اولین واحد برای بازیابی شبکه (Restoration) وارد عمل شده و شبکه را بصورت جزیره ای برق دار می کنند. به گزارش روابط عمومی نیروگاه کرمان […]

واحدهای خودراه انداز در شبکه سراسری واحدهایی هستند که قابلیت راه اندازی مستقل و شارژ خط بی برق را داشته و پس از فروپاشی شبکه و خاموشی شبکه به عنوان اولین واحد برای بازیابی شبکه (Restoration) وارد عمل شده و شبکه را بصورت جزیره ای برق دار می کنند.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه کرمان با تلاش بی وقفه پرسنل بهره برداری، تعمیرات و مهندسی و آتشنشانی تست خودراه اندازنیروگاه و همچنین تست جزیره ای واحد هفت گازی با موفقیت کامل  انجام شد.

 تمامی واحدهای این نیروگاه دارای قابلیت خود راه اندازی بوده و با توجه به قرارگیری نیروگاه کرمان در مرکز ثقل شبکه جنوب شرق کشور ، اهمیت ویژه و منحصر به فردی در احیای شبکه سراسری برق در این منطقه را دارند.

 بر اساس این گزارش با توجه به وجود قابلیت مهم خودراه اندازی (Black start)در تمامی واحدهای نیروگاه کرمان طبق هماهنگی به عمل آمده آزمایش  خودراه اندازی واحدهای نیروگاه با ایجاد شرایط حقیقی خاموشی (black out)  و با حضور نمایندگان شرکت مدیریت شبکه ، دیسپاچنگ ملی، دیسپاچینگ منطقه و شرکت برق منطقه ای کرمان با موفقیت  انجام شد.(شرکت تولید نیروی برق حرارتی)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=4929

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.