2

انجام تعمیرات واحد شماره ۶ گازی نیروگاه شهید رجایی در کوتاه ترین زمان

  • کد خبر : 63839
  • 25 آبان 1400 - 10:44
انجام تعمیرات واحد شماره ۶ گازی نیروگاه شهید رجایی در کوتاه ترین زمان
واحد شماره 6 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی که از مدار تولید خارج شده بود، در کوتاه ترین بازه زمانی و پس از انجام تعمیرات و هماهنگی با مرکز کنترل دیسپاچینگ به شبکه سراسری تولید انرژی الکتریکی بازگشت.

واحد شماره ۶ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی پس از انجام تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن، دوباره به مدار تولید برق بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، بهنام کریمی مدیر امور مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی در تشریح خبر فوق گفت: واحد شماره ۶گازی این نیروگاه که به منظور رفع اشکال ازشفت لودکوپه اکسسری (شفت کمکی) از مدار تولید خارج شده بود، پس از انجام تعمیرات در کم ترین زمان ممکن، دوباره به مدار تولید برق پیوست.
کریمی افزود: پس از بازدید های فنی و تخصصی از شفت کمکی مشخص شد که اشکال از این تجهیز می باشد که بلافاصله پس از بازکردن کاور ها و تجهیزات روی شفت مشخص شد که شفت از کار افتاده و بعد از برداشت کوپه اکسسری اقدام به تعویض شفت کمکی با یک شفت کمکی دیگر توسط متخصصان امور مکانیک انجام شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیر امور مکانیک نیروگاه سیکل ترکیبی بیان داشت: همچنین پس از تعویض شفت کمکی، نازل های شماره شش ودوازده که دچار مشکل شده بود نیز تعمیر و تعویض شدند.
واحد شماره ۶ گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی که از مدار تولید خارج شده بود، در کوتاه ترین بازه زمانی و پس از انجام تعمیرات و هماهنگی با مرکز کنترل دیسپاچینگ به شبکه سراسری تولید انرژی الکتریکی بازگشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=63839
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.