4

انجام ۱۱ پروژه ارتقای توان تولید توسط نیروگاه شهید سلیمانی در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 111052
  • 07 شهریور 1402 - 0:39
انجام ۱۱ پروژه ارتقای توان تولید توسط نیروگاه شهید سلیمانی در دولت سیزدهم
رضا کاویانی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان در تشریح اقدامات صورت گرفته این مجموعه در طول دولت سیزدهم، گفت: بیش از ۲۲ پروژ تعمیراتی طی دو سال گذشته در نیروگاه کرمان انجام شده است که مهمترین آنها اجرای ۱۴ پروژه عظیم در دوره منتهی به پیک تابستان ۱۴۰۲ بوده است.

نیروگاه شهید سلیمانی کرمان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون موفق به اجرای ۲۲ پروژه تعمیراتی، ۱۱ پروژه ارتقای توان تولید و ساخت بالغ بر یکصد نوع کالا و قطعه مورد نیاز واحدهای نیروگاه با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، رضا کاویانی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان در تشریح اقدامات صورت گرفته این مجموعه در طول دولت سیزدهم، گفت: بیش از ۲۲ پروژ تعمیراتی طی دو سال گذشته در نیروگاه کرمان انجام شده است که مهمترین آنها اجرای ۱۴ پروژه عظیم در دوره منتهی به پیک تابستان ۱۴۰۲ بوده است.

وی ادامه داد: بزرگترین تعمیرات صنعت برق کشور نیز طی این دوره در نیروگاه کرمان انجام گرفته است که شامل اجرای ۱۴ پروژه تعمیراتی سنگین و یک پروژه ارتقای توان بدست متخصصان داخلی در بازه زمانی هفت ماهه به صورت شبانه روزی بودیم.

 

 

نیروگاهیان

کاویانی با اشاره به اینکه در طی دو سال اخیر ۱۱ پروژه ارتقای توان در این نیروگاه انجام شده است ، اضافه کرد: در طی این مدت بالغ بر ۲۵ میلیون و ۲۰۹ هزار مگاوات ساعت انرژی تولید داشته‌ایم که ۶۷ درصد آن در واحدهای گازی و ۳۳ درصد در واحدهای بخار بوده است.

نیروگاه کرمان با هشت واحد گازی و چهار بخار بزرگترین تولید کننده برق در جنوب‌شرق کشور است که بالغ بر۶۰ درصد برق استان و ۲.۵ درصد از برق کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=111052
  • نویسنده : محمدحسین کاظم‌زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.