1
دولت کار و فعالیت در فجر چهل و پنجم؛

انجام ۱۲ پروژه ارتقای توان تولید نیروگاه شهید سلیمانی در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 122054
  • 21 بهمن 1402 - 13:44
انجام ۱۲ پروژه ارتقای توان تولید نیروگاه شهید سلیمانی در دولت سیزدهم
رضا کاویانی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان در تشریح اقدامات صورت گرفته این مجموعه در طول دولت سیزدهم، گفت: بیش از ۲۹ پروژ تعمیراتی طی دو سال گذشته در نیروگاه شهید سلیمانی انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها اجرای ۱۴ پروژه عظیم در دوره منتهی به پیک تابستان ۱۴۰۲ بوده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، رضا کاویانی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان در تشریح اقدامات صورت گرفته این مجموعه در طول دولت سیزدهم، گفت: بیش از ۲۹ پروژ تعمیراتی طی دو سال گذشته در نیروگاه شهید سلیمانی انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها اجرای ۱۴ پروژه عظیم در دوره منتهی به پیک تابستان ۱۴۰۲ بوده است.
کاویانی با اشاره به اینکه در طی دو سال اخیر ۱۲ پروژه ارتقای توان در این نیروگاه انجام شده است، اضافه کرد: در طی این مدت بالغ بر ۲۹ میلیون مگاوات ساعت انرژی تولید داشته‌ایم که ۶۸ درصد آن در واحدهای گازی و ۳۲ درصد در واحدهای بخار تولید شده است.
وی تاکید کرد: از آبان ماه امسال در حال انجام تعمیرات اساسی و بازدید از تجهیزات برای آمادگی واحدهای نیروگاه جهت تولید پایدار انرژی در پیک تابستان سال آینده هستیم که ۷۰ درصد این اقدامات انجام شده است.
نیروگاه شهید سلیمانی کرمان با هشت واحد گازی و چهار بخار بزرگترین تولیدکننده برق در جنوب‌شرق کشور است که بالغ بر۶۰ درصد برق استان و دو درصد از برق کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122054

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.