3
طی هشت ماهه نخست سال توسط امور منابع آب ورامین صورت گرفت:

انسداد ۱۱۳ حلقه چاه غیر مجاز

  • کد خبر : 37833
  • 18 آذر 1399 - 19:44
انسداد ۱۱۳ حلقه چاه غیر مجاز
"محمد داوودی" با اعلام این خبر گفت: عمل به قانون احیاء و تعادل بخشی وصیانت از منابع آب های زیر زمینی تکلیف مهمی است که بر دوش تمام شرکت های آب منطقه ای کشور و تمامی امورات تابعه قرار گرفته است.

مدیر امور منابع آب شهرستان ورامین از انسداد ۱۱۳ حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از خروج سالانه دو میلیون و سی و چهار هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این امور در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “محمد داوودی” با اعلام این خبر گفت: عمل به قانون احیاء و تعادل بخشی وصیانت از منابع آب های زیر زمینی تکلیف مهمی است که بر دوش تمام شرکت های آب منطقه ای کشور و تمامی امورات تابعه قرار گرفته است و امور منابع آب شهرستان ورامین نیز در این زمینه نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار می بندد.

داوودی در ادامه افزود: در همین راستا در هشت ماهه نخست سال جاری، تعداد ۱۱۳ حلقه چاه غیر مجاز در حوزه عملکرد این امور پر و مسدود شد که با انجام این عملیات از تخلیه سالیانه ۲ میلیون و ۳۴ هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی این امور جلوگیری به عمل آمد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضا با امور منابع آب ورامین جهت برخورد با متخلفین، افزود: طی مدت یاد شده در بخش آب های زیر زمینی، سه مورد تقلیل منصوبات چاه های غیر مجاز به انجام رسید که در نتیجه این عملیات نیز، از خروج حدود ۳۵۷ هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی دشت های این شهرستان جلوگیری شد.

داوودی با اشاره بر توقیف دو دستگاه غیر مجاز حفاری توسط امور منابع آب ورامین، تصریح کرد: به منظور کنترل بهینه مصرف و جلوگیری از برداشت بی رویه آب از چا های مجاز توسط بهره برداران، طی هشت ماه ابتدای سال تعداد ۱۲ عدد کنتور هوشمند نیز بر روی چاه های دارای پروانه بهره برداری نصب گردید.

مدیر امور منابع آب شهرستان های قرچک و ورامین در پایان خاطر نشان کرد: این امور طبق قانون، با هر گونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با جدیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37833
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.