5

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

  • کد خبر : 11661
  • 01 دی 1398 - 13:53
انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

با پیگیری دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و با هدف افزایش همکاری های طرفین در خصوص تهیه آیین نامه و دستورالعمل های شغلی، افزایش کمی و کیفی بهداشت و ایمنی شغلی و توسعه آموزش های تخصصی کارکنان، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت […]

با پیگیری دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و با هدف افزایش همکاری های طرفین در خصوص تهیه آیین نامه و دستورالعمل های شغلی، افزایش کمی و کیفی بهداشت و ایمنی شغلی و توسعه آموزش های تخصصی کارکنان، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ معرفی اساتید برجسته، برگزاری دوره های آموزشی و نظارت بر روند صدور گواهینامه های فنی و ایمنی، اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار، انجام آزمون های مربوط به وسایل حفاظت کار و همکاری در شناسایی کانون های خطر از جمله موضوعات تفاهم نامه مزبور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11661

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.