3

انعقاد قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب خرمشهر

  • کد خبر : 104071
  • 07 خرداد 1402 - 3:22
انعقاد قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب خرمشهر
"محمدرضا کرمی‌نژاد" در مراسم انعقاد قرارداد میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک ملت به مناسبت ۳ خرداد اظهار داشت: دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات آب و فاضلاب در استان خوزستان سنگ تمام گذاشته است و امروز نیز یکی دیگر از گام‌های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب در شهر خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از امضای مبادله قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب خرمشهر خبر داد و گفت: با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ یکبار برای همیشه مشکل فاضلاب خرمشهر حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا کرمی‌نژاد” در مراسم انعقاد قرارداد میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک ملت به مناسبت ۳ خرداد اظهار داشت: دولت سیزدهم برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات آب و فاضلاب در استان خوزستان سنگ تمام گذاشته است و امروز نیز یکی دیگر از گام‌های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب در شهر خرمشهر وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی افزود: شهر خرمشهر سالیان سال مشکل شبکه فاضلاب دارد که با نگاه خاص دولت سیزدهم و‌ مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور یک بار برای همیشه مشکل فاضلاب مردم شریف شهر خرمشهر با مبادله این قرارداد و تامین اعتبار برطرف خواهد شد.

کرمی‌نژاد تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های استان در بخش آبرسانی به روستاها و شبکه فاضلاب شهرهایی که مشکلات دارند در دستور کار است و کار جهادی در اجرای پروژه فاضلاب اهواز  موجب رضایت‌مندی مردم شریف و دولت در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به خوزستان بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس، گفت:  قرارگاه خاتم الانبیا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴  هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آبادان اجرایی خواهد شد.

 

 

نیروگاهیان

کرمی نژاد افزود: در حال حاضر ۳ پروژه فاضلاب در شهر خرمشهر در حال کار است و در مناطق مولوی، حمید آباد، صداقت، طوبیجات و عشایر فعالیت توسعه‌ای شبکه فاضلاب در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم شبکه فاضلاب شهر خرمشهر با سرعت آغاز شد و  به ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسید؛ با تکمیل اعتبارات لازم شبکه فاضلاب خرمشهر تکمیل و شهر خرمشهر مثل اهواز تبدیل به یک گارگاه عمرانی در بخش فاضلاب خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=104071
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.