6

انعقاد ۱۹ تفاهم‌نامه آبرسانی با گروه‌های جهادی و خیرین در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 81977
  • 01 مرداد 1401 - 20:44
انعقاد ۱۹ تفاهم‌نامه آبرسانی با گروه‌های جهادی و خیرین در سیستان و بلوچستان
"علیرضا قاسمی" با اعلام این خبر بیان کرد: کاهش مشکلات آبی روستاها و شهرهایی که تحت تاثیر محدودیت‌های آبی قرار گرفته‌اند از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه هاست که در کنار سایر برنامه‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ تفاهم‌نامه آبرسانی با نهادها، گروه‌های جهادی و خیرین طی سال گذشته تاکنون در استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا قاسمی” با اعلام این خبر بیان کرد: کاهش مشکلات آبی روستاها و شهرهایی که تحت تاثیر محدودیت‌های آبی قرار گرفته‌اند از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه هاست که در کنار سایر برنامه‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اصلاح و توسعه شبکه تعدادی از روستاهای دچار تنش آبی در شهرستان هیرمند با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و اجرای شبکه آب شرب ۱۷ روستای فاقد آب جنوب استان با مساعدت گروه جهادی شهید مالکوم ایکس از جمله این قراردادهاست.

 

 

نیروگاهیان

به گفته این مقام مسئول، به منظور بازسازی ۳ دستگاه آبرسانی سیار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان دشتیاری با گروه جهادی شهید مالکوم ایکس قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: اجرای خط انتقال روستای حسن‌آباد ورمال با همکاری قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه سلمان استان، آبرسانی به روستای هلگداری عثمان با مساعدت قرار گاه جهادی عاشورا و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب روستای هریدوک لاشار نیز در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به ۱۲۵ روستا با خیریه حاج علی اکبر ابراهیمی در قالب خرید لوله توسط خیر و اجرا با شرکت آبفا، اجرای شبکه توزیع سه روستای کرمبل شهرستان دشتیاری با گروه جهادی امام رضایی‌ها و آبرسانی به روستای دن دستگرد شهرستان نیکشهر با انجمن نیک ورزی ایرانگرد نیز از ابتدای امسال در استان صورت گرفته است.

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۴۰ مخزن ذخیره ثابت توسط ستاد عتبات عالیات در مرحله توزیع قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=81977
  • نویسنده : نازنین کاوه بیرجندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.