3

انعقاد ۲۴۷۱ هزار تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق بخش صنعتی در استان فارس

  • کد خبر : 104593
  • 14 خرداد 1402 - 22:37
انعقاد ۲۴۷۱ هزار تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق بخش صنعتی در استان فارس
"حمیدرضا کریمی‌فرد" جلب مشارکت و تعامل بین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و صاحبان صنایع، برای تامین برق پایدار و گذر موفق از پیک بار سال‌جاری را ضروری دانست و افزود: سال گذشته، هزار و 532 مشترک صنعتی در طرح‌های مدیریت مصرف همکاری داشتند که این تعامل و مشارکت، صرفه‌جویی 39 مگاواتی مصرف برق را رقم زد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در جهت برنامه پاسخگویی بار سال‌جاری، ۲ هزار و ۴۷۱ تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان صنعتی منعقد شده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “حمیدرضا کریمی‌فرد” جلب مشارکت و تعامل بین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و صاحبان صنایع، برای تامین برق پایدار و گذر موفق از پیک بار سال‌جاری را ضروری دانست و افزود: سال گذشته، هزار و ۵۳۲ مشترک صنعتی در طرح‌های مدیریت مصرف همکاری داشتند که این تعامل و مشارکت، صرفه‌جویی ۳۹ مگاواتی مصرف برق را رقم زد.

وی تصریح کرد: سال گذشته در قالب طرح‌های تشویقی بیش از ۹۸ میلیارد ریال پاداش به مشترکان صنعتی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس پرداخت شد، که سال‌جاری هم به آن دسته از مشترکان صنعتی که در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه مصرف خود را کاهش دهند، متناسب با مقدار کاهش مصرف و روز‌های همکاری پاداش تعلق خواهد گرفت.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ادامه داد: مشترکان واحدهای صنعتی علاوه بر طرح فوق، در صورت تمایل می‌توانند در سایر روزها نیز در طرح‌های دیگر از جمله کاهش بار برنامه‌ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه (ساعات ۱۱ الی ۲۳)، انجام تعمیرات و تعطیلات سالانه در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۶شهریورماه شرکت نمایند.

وی گفت: از آنجا که حدود ۶۰ درصد انرژی برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش‌های صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود، بنابراین همکاری این گروه از مشترکان استان نقش بسیار موثری در گذر موفق از ایام اوج مصرف در تابستان سال ۱۴۰۲ دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=104593
  • نویسنده : لیلا رحمان ستایش
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.