1
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو:

اهمیت ارتقاء بهره‌وری در شرایط ناترازی‌های آب و برق

  • کد خبر : 125459
  • 26 اسفند 1402 - 12:38
اهمیت ارتقاء بهره‌وری در شرایط ناترازی‌های آب و برق
"مریم کارگرنجفی" با بیان اینکه ناترازی‌های موجود در صنعت آب و برق حرکت به سمت ارتقاء بهره‌وری در این عرصه را اجتناب‌ناپذیر می‌کند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، “مریم کارگرنجفی” با بیان اینکه ناترازی‌های موجود در صنعت آب و برق حرکت به سمت ارتقاء بهره‌وری در این عرصه را اجتناب‌ناپذیر می‌کند، گفت: در حوزه بهره‌وری آب نیازمند پیشبرد اقدامات ویژه هستیم؛ از ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیانی که در همکاری با وزارت نیرو قرار دارند، ۲۰۰ شرکت مربوط به آب و ۸۰۰ شرکت مربوط به حوزه برق است.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو روز چهارشنبه (مورخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲) در آیین رونمایی از برنامه ارتقاء بهره‌وری وزارت نیرو و امضای تفاهم‌نامه سه جانبه برگزاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه آب میان وزارت نیرو، سازمان ملی بهره‌وری ایران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گفت: اقدامات قابل ملاحظه‌ای در سایه برقراری تعامل مثبت با سازمان ملی بهره‌وری ایران در حوزه انرژی صورت گرفت که می‌توان به رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه انرژی اشاره کرد. این رویداد هم‌اکنون مراحل نهایی را طی می‌کند و نتایج حاصله در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد

وی یادآور شد: در مجموعه وزارت نیرو ۳۹ میلیون مشترک برق، ۲۵ میلیون مشترک آب و ۱۷۰ شرکت و سازمان در حوزه آب و برق وجود دارد و در کنار آن ۱۷۶ هزار نیروی انسانی، به طور مستقیم و غیرمستقیم با مجموعه صنعت آب و برق همکاری می‌کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125459

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.