4
معاون وزیر نیرو تاکید کرد

اهمیت همکاری صنعت آب و برق در پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 117656
  • 06 آذر 1402 - 16:22
اهمیت همکاری صنعت آب و برق در پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن
"احمد حیدری" در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن که در استان قم برگزار شد به ارائه راهکارهای لازم برای پیشرفت مناسب این پروژه‌ها و تقسیم کار بین شرکت‌های صنعت آب و برق در استان قم پرداخت.

معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات استان قم به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “احمد حیدری” در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن که در استان قم برگزار شد به ارائه راهکارهای لازم برای پیشرفت مناسب این پروژه‌ها و تقسیم کار بین شرکت‌های صنعت آب و برق در استان قم پرداخت.

معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات این استان به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش همچنین در این جلسه چالش‌ها و تنگناهای پیشرفت ۷۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت، بررسی و برای مرتفع شدن این چالش‌ها، راهکارهای لازم و ممکن احصاء شد.

 

 

نیروگاهیان

عدم تخصیص اعتبارات لازم برای این منظور در کنار مسائل و مباحث مربوط به آب و توزیع برق نیز در این جلسه مطرح شد که مدیران صنعت آب و برق در استان ضمن تشریح وضعیت موجود، به بیان ظرفیت‌ها و نیازهای این صنعت پرداختند.

همچنین استاندار قم مطالبات استان برای اجرای دستور رئیس جمهور در ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال را مطرح کرد.

این گزارش حاکی است در این جلسه مدیران صنعت آب و برق استان قم، معاون آبفای کشور، معاون شرکت توانیر و مدیر حوضه آبریز مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117656
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.