3

اهمیت همکاری مردم و مسئولان برای گذر از شرایط خشکسالی و محدودیت‌های آبی

  • کد خبر : 102380
  • 15 اردیبهشت 1402 - 0:22
اهمیت همکاری مردم و مسئولان برای گذر از شرایط خشکسالی و محدودیت‌های آبی
"محمد رسولی‌امین" در ادامه برنامه‌های سفر به سیستان و بلوچستان که به منظور بررسی عملکرد، انتقال تجربیات و بحث و تبادل نظر با برگزاری نشست‌های تخصصی صورت گرفت، با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار کرد.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: همکاری مردم و مسئولان برای گذر از شرایط خشکسالی و محدودیت‌های آبی بسیار ضرروری و حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد رسولی‌امین” در ادامه برنامه‌های سفر به سیستان و بلوچستان که به منظور بررسی عملکرد، انتقال تجربیات و بحث و تبادل نظر با برگزاری نشست‌های تخصصی صورت گرفت، با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار کرد.

وی در این نشست گفت: با توجه به غلبه سال‌ها خشکسالی بر کشور و به ویژه این استان، انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از مجموعه استانداری به عنوان بالاترین مقام استانی تا دستگاه‌های نظارتی برای گذری موفق از این شرایط با وزارت نیرو همراهی کنند.

این مقام مسئول از آب و برق به عنوان ویترین نظام یاد کرد و گفت: مردم انتظار دارند که در این دو حوزه خدمات لازم به آن‌ها ارائه شود.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اضافه کرد: با عنایت به این مهم انتظار می‌رود در ایامی که با چالش‌هایی برای تأمین آب و اجرای طرح‌های آبرسانی مواجه هستیم، کمک و همراهی لازم از سوی دیگر دستگاه‌ها به خصوص استانداری صورت گیرد تا بتوانیم ضمن ارائه بهترین خدمات به مردم، نقش ماندگاری در تغییر وضعیت و حال آن‌ها ایفا کنیم.

رسولی‌امین، با تاکید بر اهمیت متقاعدسازی مردم در رابطه با درخواست‌هایشان گفت: باید به خوبی پای صحبت‌های مردم بنشینیم، اگر درخواستی قابل اجراست برای تحقق آن تلاش و در غیر اینصورت آن‌ها را اقناع کنیم.

وی اضافه کرد: آنچه اهمیت دارد این است که تعامل خوبی با مردم برقرار شود، بدون تردید آن‌ها وقتی در جریان امور قرار بگیرند، وضعیت را بهتر درک و همراهی می‌کنند.

این مقام مسئول از استان سیستان و بلوچستان به عنوان اولویت ویژه وزارت نیرو یاد و اظهار کرد: حق مردم این استان است که خدمات بیشتر و بهتری به آن ها ارائه شود که با راهکارهای تخصصی و علمی شما به عنوان معاون عمرانی استانداری می توان در این مسیر موفق‌تر عمل کرد.

رسولی‌امین در ادامه برنامه‌هایش در سفر به استان با مدیر کل سازمان بازرسی دیدار و بیان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی باید به دنبال راهکارهای پیشگیرانه برای عبور از این وضعیت باشیم و در صورت نیاز فرایندها را اصلاح کنیم.

وی افرود: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم در این شرایط به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنیم که خللی در امور خدمت‌رسانی به مردم وارد نشود.

 

 

نیروگاهیان

مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نگاه وزارت نیرو را به استان سیستان و بلوچستان ویژه اعلام و اظهار کرد: مردم انتظار دارند خدمات ویژه‌تری به آن‌ها ارائه شود، چراکه حق مردم این خطه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=102380
  • نویسنده : نازنین کاوه بیرجندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.