5
با هدف افزایش امید به آینده در دانش‌آموزان؛

اولین اردوی راهیان پیشرفت در نیروگاه ری برگزار شد

  • کد خبر : 98113
  • 10 اسفند 1401 - 10:33
اولین اردوی راهیان پیشرفت در نیروگاه ری برگزار شد
بازدید دانش‌آموزان مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی از نیروگاه ری به همراه سمیه خداپرست، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده و الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد.

اولین اردوی راهیان پیشرفت در راستای هویت‌سازی و همچنین آشنا کردن دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی با همکاری وزارت نیرو و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در نیروگاه ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، بازدید دانش‌آموزان مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی از نیروگاه ری به همراه سمیه خداپرست، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده و الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد.

سمیه خداپرست، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در جریان این بازدید، گفت: برگزاری اولین اردوی راهیان پیشرفت در نیروگاه ری نسبت به علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان در سطح کشور به مباحث علمی و پژوهشی و افزایش روحیه امید آفرینی برای انتخاب رشته و آینده شغلی آنها نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان قطعا ظرفیت‌های قابل توجهی دارند که می‌شود از این ظرفیت ها در رشد و توسعه ایران استفاده کرد.

 

 

نیروگاهیان

همچنین الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز در این بازدید، گفت: هدف از این بازدید نیاز جامعه ما به یک نیروی فوق العاده، جهت تولید و ساخت داخل است. دانش‌آموزان باید بدانند نیازها و مسائل مهمی در کشور وجود دارد که نیازمند نیروی کار خلاق است و وظیفه ما آگاه‌سازی آنها نسبت به تبلیغات مسمومی است که انگیزه پیشرفت را در آنها از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: راهیان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت‌های امیدآفرین است که در نگاه کارشناسانه می‌تواند هرساله تعداد زیادی را با پیشرفت کشور و چگونگی دستیابی به اقتدار ملی آشنا سازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=98113
  • نویسنده : حمیدرضا حیدری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.