5

اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق منطقه‌ای خوزستان وارد مدار شد

  • کد خبر : 8806
  • 02 آبان 1398 - 20:16
اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق منطقه‌ای خوزستان وارد مدار شد

اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق منطقه‌ای خوزستان وارد مدار شد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: اولین نیروگاه گازسوز مقیاس کوچک تولید برق زیر نظر این شرکت در شهرستان گچساران از طریق پست ساران به شبکه سراسری متصل شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “محمود دشت‌بزرگ” اظهار داشت: این نیروگاه با […]

اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق منطقه‌ای خوزستان وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: اولین نیروگاه گازسوز مقیاس کوچک تولید برق زیر نظر این شرکت در شهرستان گچساران از طریق پست ساران به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “محمود دشت‌بزرگ” اظهار داشت: این نیروگاه با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی توسط شرکت مدیریت فرایندهای نیروگاهی ایرانیان (مفنا) طراحی و ساخته شده است.
وی افزود: نیروگاه مقیاس کوچک شرکت مفتا سه واحد نیروگاهی هر یک به ظرفیت ۹،۷ دارد و در مجموع ۲۹،۱ مگاوات ظرفیت این نیروگاه است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به نیاز منطقه به تولید انرژی الکتریکی، اظهار کرد: این نیروگاه در راستای رعایت اصول پدافند غیرعامل، علاوه بر تولید توان در نزدیکی مصرف کننده به کاهش تلفات، پیک سایی و بهبود مولفه‌های کیفیت توان کمک خواهد کرد.
دشت‌بزرگ با بیان اینکه عملیات اجرایی این نیروگاه از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود، اضافه کرد: بهره‌برداری تجاری از این واحد نیروگاهی از ابتدای آبان سال جاری کلید خواهد خورد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8806

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.