2

اوپک آخرین آمار تولید نفت کشورها را اعلام کرد

  • کد خبر : 21913
  • 29 فروردین 1399 - 0:03
اوپک آخرین آمار تولید نفت کشورها را اعلام کرد

اوپک آخرین آمار تولید نفت کشورها را اعلام کرد دبیرخانه اوپک گزارش ماهانه اش را دقایقی پیش منتشر کرد. بر اساس این گزارش متوسط تقاضا برای سال ٢٠٢٠، کاهش ۶میلیون و ٨۵٠ هزار بشکه ای خواهد داشت و به روزانه ٩٢ میلیون و ٨٢٠ هزار بشکه خواهد رسید. بیشتر بخوانید تولید کنندگان نفت باید برای […]

اوپک آخرین آمار تولید نفت کشورها را اعلام کرد
دبیرخانه اوپک گزارش ماهانه اش را دقایقی پیش منتشر کرد. بر اساس این گزارش متوسط تقاضا برای سال ٢٠٢٠، کاهش ۶میلیون و ٨۵٠ هزار بشکه ای خواهد داشت و به روزانه ٩٢ میلیون و ٨٢٠ هزار بشکه خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبر آنلاین رضا زندی روزنامه نگار حوزه انرژی با اعلام این خبر نوشت: تولید ماه مارس اعضای اوپک هم به نقل از منابع ثانویه ٢٨میلیون و ۶١٢ هزار بشکه نفت بوده است.

دبیرخانه اوپک به نقل ازمنابع ثانویه، تولید نفت ایران را در ماه گذشته میلادی(مارس) روزانه ٢میلیون و ١٨هزار بشکه گزارش کرده که ۵٢هزار بشکه کمتر از فوریه است.

اوپک آخرین آمار تولید نفت کشورها را اعلام کرد

تولید نفت عراق هم با ٢٠هزار بشکه کاهش به ۴میلیون و ۵٨۵ هزار بشکه در روز رسیده است. تولید عربستان به ١٠میلیون و ۵٨هزار بشکه رسید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21913

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.