1
وزیر نیرو در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

ایران با تولید زنجیره تجهیزات برق تجدیدپذیر در منطقه شاخص می‌شود

  • کد خبر : 133821
  • 29 خرداد 1403 - 13:18
ایران با تولید زنجیره تجهیزات برق تجدیدپذیر در منطقه شاخص می‌شود
علی‌اکبر محرابیان" با اشاره به تکمیل فاز دوم تولید پنل خورشیدی در شهرستان خمین استان مرکزی به ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات در سال، گفت: ظرفیت ساخت نیروگاه تجدیدپذیر به حدود ۲۳۰۰ مگاوات رسید که ظرفیت بسیار قابل توجهی است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان” با اشاره به تکمیل فاز دوم تولید پنل خورشیدی در شهرستان خمین استان مرکزی به ظرفیت ۱۸۰۰ مگاوات در سال، گفت: ظرفیت ساخت نیروگاه تجدیدپذیر به حدود ۲۳۰۰ مگاوات رسید که ظرفیت بسیار قابل توجهی است و در منطقه ما را شاخص خواهد کرد.

وزیر نیرو در ارتباط با وضعیت تامین برق در تابستان ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: در بخش اداری بر اساس مصوبه دولت برپایه قانونی که سال گذشته در مجلس تصویب شد پیش‌بینی شده است در ساعت اداری ۳۰ درصد و در ساعت غیر اداری ۶۰ درصد مصارفشان را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز سال گذشته بالاترین همکاری را داشتند و شاهد قابل توجه کاهش مصرف بودیم که در صورت استمرار این همکاری‌ها، برق به خوبی تامین می‌شود

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133821

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.