2

ایستگاه انتقال برق کرمانشاه تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 5337
  • 23 خرداد 1398 - 23:27
ایستگاه انتقال برق کرمانشاه تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی گفت: ایستگاه انتقال برق «شاهد» کرمانشاه در صورت تامین نقدینگی تا پایان سال ۹۸ بە بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش ایرنا، محسن بختیار روز چهارشنبه از پروژه‌های بزرگ انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه بازدید کرد. بختیار پس از بازدید ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت […]

معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی گفت: ایستگاه انتقال برق «شاهد» کرمانشاه در صورت تامین نقدینگی تا پایان سال ۹۸ بە بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، محسن بختیار روز چهارشنبه از پروژه‌های بزرگ انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب در استان کرمانشاه بازدید کرد.

بختیار پس از بازدید ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت شاهد در منطقه فرامان شهرستان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد که اعتبار لازم برای تکمیل این طرح امسال تخصیص یابد.

علی اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و کارفرمای ایستگاه شاهد در جریان این بازدید گزارشی از روند پیشرفت این پروژه و دیگر طرح‌های برق غرب در کرمانشاه ارائه کرد.

احداث پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت شاهد ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کل اعتبار آن ۱۰۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

۷۴۷ هزار مشترک برق در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه وجود دارد و این استان از نظر تعداد مشترکان برق در جایگاه ۱۷ کشور و از نظر میزان مصرف برق پایین تر از میانگین کشوری است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5337

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.