1

ایستگاه برق سیار فوق توزیع نخجیران در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 132026
  • 06 خرداد 1403 - 10:11
ایستگاه برق سیار فوق توزیع نخجیران در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
مجری فیبرنوری و مخابرات معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: با اتمام عملیات نصب، تست و راه‌اندازی و انجام عملیات ساختمانی پروژه پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت نخجیران در استان مرکزی برقدار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روزنامه اقتصادی ، مجری فیبرنوری و مخابرات معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت: با اتمام عملیات نصب، تست و راه‌اندازی و انجام عملیات ساختمانی پروژه پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت نخجیران در استان مرکزی برقدار شد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر، «روح‌الله داودآبادی» ضمن بیان خبر فوق گفت: پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مذکور به منظور افزایش ظرفیت برق‌رسانی و تامین برق پایدار و مطمئن مشترکین صنعتی ناحیه شهرصنعتی نخجیران واقع در شهرستان محلات احداث شد. وی اظهار داشت: با راه‌اندازی ایستگاه مذکور علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان لایه فوق توزیع منطقه، زیرساخت لازم جهت توسعه صنایع آتی نیز فراهم شد. وی در پایان گفت: پست مذکور با اعتباری به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. براساس این خبر، شرکت برق منطقه‌ای باختر مسوولیت انتقال انرژی الکتریکی در ۳ استان لرستان، مرکزی و همدان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132026

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.