6

ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی با همت مهندسان بومی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 28680
  • 21 تیر 1399 - 13:48
ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی با همت مهندسان بومی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
صنعت برق آمادگی کامل دارد تا در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه منطقه حرکت کرده و به صنعتی شدن کرمانشاه و غرب کشور کمک کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت: ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شهید سلیمانی کرمانشاه که با تلاش مهندسان بومی راه‌اندازی شده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار تسنیم در کرمانشاه، علی اسدی اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه مهم در حوزه برق با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در سه استان غربی از سال گذشته آغاز شده و بیش از ۹۰ درصد آن‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پروژه‌های استان کرمانشاه گفت: پست ۲۳۰ کیلوولت شاهد(شهید سلیمانی) با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان از طرح‌های استان است که توسط مهندسان کرمانشاهی راه‌اندازی شده است.

نیروگاهیان

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب با بیان اینکه ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شاهد کرمانشاه و اتصالات مربوطه آن آماده بهره‌برداری است افزود: هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق‌توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

اسدی افزود: صنعت برق آمادگی کامل دارد تا در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه منطقه حرکت کرده و به صنعتی شدن کرمانشاه و غرب کشور کمک کند.

وی بیان کرد: این پروژه به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت‌آمپر، دارای دو ترانس ۱۶۰ مگاولت‌آمپر، دو فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، چهار فیدر خط۶۳ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، بیش از سه کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت دومداره و بیش از یک کیلومتر خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره است.

اسدی با بیان اینکه در دو استان کردستان و ایلام نیز پست ۲۳۰ کیلوولت در حال انجام است عنوان کرد: این طرح‌ها در وزارت نیرو و در راستای تأمین برق و عبور از پیک ۹۹ انجام شده است.

وی با اشاره به تأمین برق کارگاه‌ها و صنایع در سال جهش تولید گفت: تمام توجه به این است که برق بیشتر به سمت تولید برود و در این صورت اشتغالزایی و تولید ثروت ملی را به ارمغان می‌آورد.

تلاش می‌شود ترکیب انرژی استان به سمت صنعتی شدن حرکت کند افزود: در صورتی که مشترکان صنعتی صرفه‌جویی کنند در قبال ۱۰ درصد صرفه‌جویی ۲۰ درصد پاداش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28680

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.