1

بارندگی برق دهستان هودیان دلگان را قطع و جاده را تخریب کرد

  • کد خبر : 26253
  • 13 خرداد 1399 - 18:19
بارندگی برق دهستان هودیان دلگان را قطع و جاده را تخریب کرد
رییس شرکت برق شهرستان دلگان روز سه‌شنبه اظهار داشت: بارندگی روز گذشته باعث سقوط چندین تبربرق در دهستان هودیان شده بود که با تلاش نیروهای این اداره ساعاتی قبل برق این دهستان وصل شد.

بارندگی روز گذشته در دهستان هودیان شهرستان دلگان سبب سقوط تیر و قطع برق و تخریب راه ارتباطی این دهستان شده بود که با تلاش نیروهای اداره برق مشکل برق مرتفع و وارد مدار شبکه شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،رییس شرکت برق شهرستان دلگان روز سه‌شنبه اظهار داشت: بارندگی روز گذشته باعث سقوط چندین تبربرق در دهستان هودیان شده بود که با تلاش نیروهای این اداره ساعاتی قبل برق این دهستان وصل شد.
محمد مهرامیز افزود: با توجه به اینکه هودیان یک دهستان کوهستانی است عملیات بازسازی شبکه تا حدودی با مشکل روبرو شد که با تلاش همکاران این مشکل رفع و برق این روستا وارد مدار شده است.

حجت الاسلام حسین رحیمی یکی از طلاب دهستان هودیان به خبرنگار ایرنا گفت: این بارندگی به برق، خطوط تلفن و راه روستایی این دهستان خسارت جدی وارد کرده که امروز با تلاش نیروهای اداره برق ،مشکل شبکه برق حل شده ولی مشکل تلفن و جاده روستایی برطرف نشده است.

نیروگاهیان

وی بادرخواست از مسوولان مربوطه برای رفع مشکل اظهار داشت: امیدواریم مسوولان مخابرات و اداره راه هر چه سریعتر برای رفع مشکل بوحود آمده ناشی از بارندگی اقدام کنند.

روستای هودیان در ۵۵ کیلومتری شمال شهرستان دلگان واقع شده و یکی از روستاهای هدف گردشگری این شهرستان است.

دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26253

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.