10

بازدید مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ از منطقه برق نارمک

  • کد خبر : 16764
  • 13 بهمن 1398 - 21:03
بازدید مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ از منطقه برق نارمک

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، از منطقه برق نارمک بازدید کرد   بیشتر بخوانید ۲۰ پروژه تامین برق با اعتبار ۲۷۵ میلیاردی در تهران افتتاح شد ۲ نیروگاه برق خورشیدی در حسن‌آباد فشافویه و دماوند افتتاح شد بهره مندی ۷۲۱ هزار مشترک جدید کشور از نعمت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، از منطقه برق نارمک بازدید کرد

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر و به نقل از روابط عمومی شرکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مهندس صبوری؛ مدیرعامل در این بازدید، ضمن بررسی اقدامات وعملکرد این منطقه، با قدردانی از تلاش های مدیر و مجموعه کارکنان منطقه برق نارمک، برنامه ریزی به منظور آمادگی پیک سال آینده را مهم و اجرای کامل طرح های فنی و فرهنگی در این خصوص را ضروری دانست.
مدیرعامل همچنین با اشاره به موفقیت شرکت در ارایه خدمات به مشترکان به شکل غیرحضوری، بررسی دقیق فرایندهای جاری در این زمینه و رفع مشکلات احتمالی در راستای توسعه این دسته از خدمات و کسب رضایت بیشتر مشترکان شهر تهران را از مهم ترین وظایف یکایک مدیران و کارکنان خواند و تاکید کرد: کاهش پیچیدگی های اداری خدمت رسانی به مردم و تسهیل و تسریع در این روند و تکریم هرچه بیشتر مراجعان و ذینفعان از مهم ترین وظایفی است که همه ما به عنوان خدمت گذار مردم موظف به تحقق آن هستیم.
بر اساس این گزارش؛ مهندس فرشاد مرحمتی؛ مدیر منطقه برق نارمک نیز در نشست با مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت، با ارایه گزارشی جامع از فعالیت های این منطقه در حوزه های مختلف،پاسخگوی سوالات حاضران بود.
همچنین مهندس صبوری در ادامه این بازدید ضمن حضور در محل میز خدمت منطقه برق نارمک و بازدید از بخش های مختلف، از نزدیک بر چگونگی ارایه خدمات به مراجعان نظارت کرد.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان برگزیده منطقه برق نارمک، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.