3

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از سامانه های اطلاع رسانی

  • کد خبر : 13617
  • 17 دی 1398 - 17:19
بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از سامانه های اطلاع رسانی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور در مرکز کنترل شبکه ، از سامانه “پایش و قطع و وصل از راه دور شبکه” و “سامانه مکان محور اطلاع رسانی” بازدید نمود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان با […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور در مرکز کنترل شبکه ، از سامانه “پایش و قطع و وصل از راه دور شبکه” و “سامانه مکان محور اطلاع رسانی” بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان با تشریح سامانه پایش و قطع و وصل از راه دور شبکه توزیع (SCADA) گفت: اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط ، پیاده سازی زیرساخت های سخت افزاری جهت رعایت کامل پروتکل های امنیت شبکه برای داده های صنعتی، استفاده از بستر APN جهت انتقال فرامین قطع و وصل، نصب سه دستگاه مودم روی رکلوزرهای شهرستان ها و آماده سازی ملزومات لازم برای انتقال اطلاعات ۲۰ کیلوولت پست های فوق توزیع به مرکز کنترل توزیع، از جمله اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی این سامانه به شمار می رود.

مصطفی کرمی با اشاره به این که با هدف اطلاع رسانی خاموشی های با برنامه و بی برنامه از طریق سامانه پیامکی برای مشترکان حساس و اپلیکیشن موبایل برای کلیه مشترکین سامانه مکان محور اطلاع رسانی آماده گردیده افزود: به منظور اطلاع رسانی به مشترکین حساس در خاموشی های با برنامه که در نرم افزار ثبت حوادث “۱۲۱” درج می شوند ، قبل از تائید نهایی توسط مرکز کنترل ، محدوده ای که بی برق می شود در روی نقشه GIS مشخص شده و سامانه های مرتبط یکدیگر محدوده را پیمایش و مشترکین مسیر را شناسایی نموده و اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش و زحمات دست اندرکاران ذیربط و راه اندازی این سامانه های ارزشمند در حوزه اطلاع رسانی گفت: اساس و مبنای این سامانه ها در راستای رضایت مندی مردم و ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکان برق می باشد.

سیدمحمد موسوی زاده با ابراز این که سازمان ها و شرکت هایی که خدمات به مردم ارائه می نمایند، استقرار این گونه امکانات سرنوشت محتوم آنهاست اظهارداشت: هوشمندسازی خدمات، ارتباط مستقیمی با رضایت مندی مشترکان در بردارد.

وی با تاکید به این که می باید نگاه سیستمی و ساختاری به موضوع داشته باشیم تصریح کرد: اگر می خواهیم کاری را به انجام برسانیم، رویکرد این است که به صورت بومی و سیستمی باشد تا کار ماندگار گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13617

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.