4

بازدید مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس

  • کد خبر : 62156
  • 05 آبان 1400 - 21:46
بازدید مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس
مدیر کل بهسازی و نوسازی نیروگاه های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی با حضور در نیروگاه بندرعباس از روند تعمیرات این واحد بازدید و در جریان این پروژه قرار گرفت.

علی اصغر عبدلی مدیرکل بهسازی و نوسازی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با حضور در نیروگاه بندرعباس از پروژه تعمیرات دوره ای واحد ۳۲۰ مگاواتی ۲ بخار بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیر کل بهسازی و نوسازی نیروگاه های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی با حضور در نیروگاه بندرعباس از روند تعمیرات این واحد بازدید و در جریان این پروژه قرار گرفت.

مدیرکل بهسازی و نوسازی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی عنوان کرد: بدلیل ویبریشن بالا از یاتاقانها در زمان در مدار بودن واحد نتیجه تصمیم بر آن شد که بر روی توربین Hp_Ip دمونتاژ کامل انجام گیرد و چرخ کورتیس جهت رفع عیب به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ارسال گردد.

 

 

نیروگاهیان

اضافه می گردد: این واحد طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی تحت عملیات دوره ای قرار گرفت و در طول تعمیرات ، فعالیتهای مختلفی از قبیل بررسی و رفع اشکال از توربین ، رفع اشکالات سیستم بی ام اس و انجام فعالیتهای روتین انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و سیصد و بیست مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=62156
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.