3

بازدید معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از نیروگاه شهید رجایی

  • کد خبر : 11665
  • 01 دی 1398 - 14:19
بازدید معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از نیروگاه شهید رجایی

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از فرآیند تعمیرات واحد شماره ۵ گازی نیروگاه شهید رجایی بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، با حضور در نیروگاه، از فرآیند تعمیرات اساسی و […]

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از فرآیند تعمیرات واحد شماره ۵ گازی نیروگاه شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی- عبدالرسول پیشاهنگ، معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، با حضور در نیروگاه، از فرآیند تعمیرات اساسی و RI توربین واحد شماره ۵ گازی بازدید کرده و تلاش متخصصان این شرکت را در انجام این برنامه تعمیراتی، قابل تقدیر دانست.

عبدالرسول پیشاهنگ با اشاره به شرایط فعلی، استفاده از ظرفیت های انسانی و موجود در نیروگاه ها را برای پیشبرد اهداف صنعت برق، ضروری معرفی کرد و افزایش بهره وری را لازمه بهبود وضعیت اقتصادی و مالی این صنعت دانست.

معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در همین رابطه افزود: با توجه به عمر بالای برخی نیروگاه ها، شاهد آن هستیم در برنامه های تعمیرات سالانه، به طور منظم و براساس ساعت کارکرد واحدهای نیروگاهی، قطعات و تجهیزات اصلی و فرعی این واحدها تعویض و یا بازسازی می شود که این اقدامات با تکیه بر تلاش متخصصان نیروگاه ها، موجب افزایش کارایی و بهره وری در واحدهای تولید برق می شود.

پیشاهنگ در بخش دیگری از صحبت های خود، از مدیریت نیروگاه شهید رجایی به دلیل توجه به آموزش کارکنان، پیاده سازی مدیریت دارایی فیزیکی، تلاش در جهت بهبود وضعیت کارکنان خود و …، تشکر نمود و نیروگاه شهید رجایی را یکی از نیروگاه های پیشرو در توجه به مسائل نیروی انسانی معرفی کرد و آن را حاصل تلاش مدیریت و کارکنان نیروگاه دانست.

علی فرهور، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی نیز ضمن تشکر از همراهی ها و پشتیبانی معاون راهبری شرکت برق حرارتی، گزارشی از روند تعمیرات واحدهای سیزده گانه و وضعیت شاخص های تولید، ارائه نمود.

در طی این بازدید، قائم مقام مدیر عامل در نیروگاه سیکل ترکیبی به همراه معاون تعمیرات این نیروگاه، با ارائه نوضیحات لازم، معاون راهبری شرکت برق حرارتی را در جریان روند تعمیرات قرار داده و نکاتی را در خصوص چگونگی انجام تعمیرات اساسی و RI واحد شماره ۵ گازی بازگو نمودند.

در بخش دیگر این برنامه، قائم مقام مدیرعامل در نیروگاه بخار، با تشریح فرآیند تعمیرات واحدهای ۲۵۰ مگاواتی، گزارشی از اجرای این برنامه ها ارائه کرد.

در طول برنامه بازدید، معاونان شرکت، خلاصه ای از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیتی خود را طی ۹ ماهه ی امسال بازگو کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11665

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.