2
در حاشیه نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس از کریدور “توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو”

  • کد خبر : 92846
  • 30 آذر 1401 - 1:41
بازدید معاون وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس از کریدور “توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو”
"همایون حایری" معاون برق و انرژی وزیر نیرو و "مالک شریعتی نیاسر" عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو بازدید کردند.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با حضور در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از “کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو ” بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “همایون حایری” معاون برق و انرژی وزیر نیرو و “مالک شریعتی نیاسر” عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو از کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو بازدید کردند.

همزمان با برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، کریدور توسه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو با هدف فراهم آوردن بسترآشنایی پژوهشگران و اساتید با زیست بوم نوآوری نیرو، در نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برپا شد.

این کریدور با شرح کاملی از شرکت‌ها، عناصر و ارکان دخیل در زیست بوم نوآوری نیرو آغاز و در ادامه هرکدام از بازیگران اعم از صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی، مرکز توسعه فناوری برق و انرژی (مرکز رشد) مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (مرکز آبانیرو) و غیره به عنوان عناصر موثر در توسعه زیست بوم قرار گرفته است.

 

نیروگاهیان

​”کریدور توسعه ایده تا محصول پژوهشگاه نیرو ” در سه بخش ارائه پژوهش‌های شاخص پژوهشگاه نیرو ارائه شده است.

لازم به توضیح است، “اتابک جعفری‌لور” مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از نمایشگاه جانبی جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو بازدید و با نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92846
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.