4

بازدید ناظران وزارت نیرو از پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای محروم لرستان

  • کد خبر : 85735
  • 21 شهریور 1401 - 22:40
بازدید ناظران وزارت نیرو از پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای محروم لرستان
"خان احمدی" ناظر عالی پروژه‌های محرومیت‌زدایی مرکز جهاد آبرسانی و "لیلا جلالی" نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به استان لرستان، از نزدیک روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت‌زدایی را بررسی و کنترل کردند.

روند اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای لرستان با حضور میدانی ناظرین ملی و منطقه‌ای وزارت نیرو بررسی و کنترل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “خان احمدی” ناظر عالی پروژه‌های محرومیت‌زدایی مرکز جهاد آبرسانی و “لیلا جلالی” نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در سفر به استان لرستان، از نزدیک روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت‌زدایی را بررسی و کنترل کردند.
خان‌احمدی در جلسه‌ای که بدین منظور در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب لرستان برگزار شد، بر تسریع پیشرفت پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: لازم است در این راستا، جبهه‌های کاری توسط بسیج سازندگی افزایش یابد و نسبت به خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز پروژه اقدام شود.
وی ادامه داد: مشکلات اجتماعی بر سر راه اجرای پروژه‌ها نیز می‌بایست با همکاری شورای تامین رفع و بلافاصله  نسبت به شروع عملیات اجرایی کار جهت بهره‌مندی مردم از نعمت آب شرب پایدار اقدام شود.

 

نیروگاهیان

لیدا جلالی نماینده جهاد آبرسانی وزارت نیرو نیز ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها گفت:  در کنار بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های آبرسانی، رعایت استانداردهای فنی و اجرای کار باکیفیت اولویت وزارت نیرو است.
در ادامه این جلسه، حمید‌رضا کرم‌وند ضمن تشریح موانع آبرسانی به تعدادی از روستاها گفت: با توجه به آمادگی این شرکت و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات آبرسانی به چند روستا به دلیل معارضات اجتماعی  در درود، الشتر و نورآباد به کندی پیش می‌رود.
وی در ادامه اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی از روستاها و در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو،  قراردادی به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای  آبرسانی به ۳۰۰ روستای محروم منعقد شد، که امیدواریم این پروژه‌ها در زمان تعیین شده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=85735
  • نویسنده : مهدی بابایی پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.