3

بازدید وزیر انرژی ازبکستان از توانمندی‌ها و تکنولوژی‌های نوین ایران در حوزه انرژی

  • کد خبر : 124618
  • 17 اسفند 1402 - 12:43
بازدید وزیر انرژی ازبکستان از توانمندی‌ها و تکنولوژی‌های نوین ایران در حوزه انرژی
در بازدید وزیر ازبکستان از توانمندی‌های ایران در حوزه انرژی که دیروز و در دومین روز از سفر هیات ازبکستانی به کشور انجام شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت_ پاد، در بازدید وزیر ازبکستان از توانمندی‌های ایران در حوزه انرژی که دیروز و در دومین روز از سفر هیات ازبکستانی به کشور انجام شد، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با جورابیگ میرزا محموداف وزیر انرژی ازبکستان در خصوص توسعه نیروگاه ها، پروژه‌های خدمات فنی، مهندسی و توسعه زیرساخت‌های برقی مذاکره کرد.

وی افزود: تنوع منابع تامین انرژی و اهمیت موضوعات زیست محیطی، دو عامل مهم حرکت کشورها به سمت برقی سازی خودرو است.

وزیر صمت با بیان اینکه قیمت جهانی بنزین ارزان نیست، افزود: در جمهوری اسلامی ایران یارانه قابل توجهی به سوخت تخصیص داده می‌شود. ما در وزارت صمت به‌دنبال آن هستیم که از وابستگی به منابع محدود انرژی جدا شده و منابع انرژی صنایع و خودورها را متنوع کنیم.

وی با استقبال از پیشنهاد همکاری مشترک شرکت‌های ازبک با ایران یادآور شد: شرکت‌های ایرانی ظرفیت‌ بسیار بالایی در اجرای پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی دارند و آغاز یک همکاری مهم فن‌آورانه با ایجاد زیرساخت برقی‌سازی هموار می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124618

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.