3

بازسازی شبکه برق ۴روستا در وضعیت نامساعد جوی

  • کد خبر : 14942
  • 28 دی 1398 - 20:38
بازسازی شبکه برق ۴روستا در وضعیت نامساعد جوی

مدیر امور برق غرب زنجان از اصلاح شبکه توزیع برق ۴ روستا که به سبب شرایط نامساعد جوی دچار حادثه شده بود خبر داد.   بیشتر بخوانید اصلاح بیش از ۴ هزار متر شبکه فشار متوسط برق در سمنان اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی بررسی و اصلاح شبکه فشار متوسط شهرهای زنجان و […]

مدیر امور برق غرب زنجان از اصلاح شبکه توزیع برق ۴ روستا که به سبب شرایط نامساعد جوی دچار حادثه شده بود خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، امیرکیانی با اعلام اینکه شبکه توزیع برق استان زنجان به لحاظ شرایط جغرافیایی در معرض حوادث طبیعی فراوانی قرار می گیرد و با توجه به حیاتی بودن انرژی برق باید در هر لحظه و هر شرایطی پایداری این انرژی تامین گردد و در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به رفع آسیب های وارده به تجهیزات نموده و شبکه توزیع را مجددًا به حالت اولیه بازگرداند.

مدیر امور برق غرب زنجان از اقدامات انجام شده در مدیریت بحران ناشی از شرایط جوی نامساعد در روستای ابراهیم آباد خبر داد و گفت: این روستا در منطقه کوهستانی و صعب العبور استان قراردارد و طوفان شدید آذرماه منجر به شکسته شدن ۸پایه تیرفشار متوسط شده بود که توسط همکاران بهره برداری امور برق غرب اصلاح و شبکه برق این روستا برقرار شد.

کیانی از عملیات بحران و برقراری شبکه در شرایط بحرانی در روستاهای گلجین، جزوان و جزیمق خبرداد و گفت: در عملیات بحران روستای جزیمق که منجر به شکسته شدن ۵پایه تیر شده بود با توجه به مسدود شده راه ارتباطی و عدم امکان استفاده از جرثقیل، پایه های جدید توسط همکاران بهره برداری به صورت دستی به محل حادثه حمل و نصب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14942

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.