6

بازسازی پوسته داخلی یک دستگاه بویلر فیدپمپ واحد ۲۵۰ مگاواتی

  • کد خبر : 8857
  • 04 آبان 1398 - 10:24
بازسازی پوسته داخلی یک دستگاه بویلر فیدپمپ واحد ۲۵۰ مگاواتی

بازسازی پوسته داخلی یک دستگاه بویلر فیدپمپ واحد ۲۵۰ مگاواتی پوسته داخلی بویلر فیدپمپ واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید رجایی در کارگاه این شرکت، بازسازی شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، متخصصان کارگاه نیروگاه بخار توانستند ۲ نیمه پوسته داخلی بویلر فیدپمپ واحد […]

بازسازی پوسته داخلی یک دستگاه بویلر فیدپمپ واحد ۲۵۰ مگاواتی

پوسته داخلی بویلر فیدپمپ واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید رجایی در کارگاه این شرکت، بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، متخصصان کارگاه نیروگاه بخار توانستند ۲ نیمه پوسته داخلی بویلر فیدپمپ واحد شماره یک بخاری این نیروگاه را که به دلیل عبور سیال آب با فشار بالا دچار خوردگی شده بود، با  انجام عملیات جوش کاری آرگون، سنگ زنی و اصلاح محل خوردگی، بازسازی کرده و به چرخه فعالیت، بازگردانند.

بویلرفیدپمپ، تجهیزی برای گردش آب در بویلر است که به دلیل عبور آب با فشار بالا، پوسته داخلی آن همواره در معرض آسیب قرار می گیرد.

گفتنی است واحدهای ۴ گانه نیروگاه  بخار، دارای تعداد۱۲ بویلر فیدپمپ است که در طی سال، به منظور حفظ آمادگی آن، از سوی متخصصان نیروگاه مورد بررسی و تعمیر، قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8857

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.