0
با پایان تعمیرات واحد شماره پنج بخارمحقق شد:

بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق

  • کد خبر : 131663
  • 31 اردیبهشت 1403 - 10:55
بازگشت واحد دوم نیروگاه اصفهان به شبکه سراسری تولید برق
حسین امنیه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، در تشریح این خبر بیان داشت: واحد شماره پنج بخاری این نیروگاه به ظرفیت تولید نامی 320 مگاوات که به منظور انجام تعمیرات دوره ای از مدار تولید خارج شده بود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، حسین امنیه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، در تشریح این خبر بیان داشت: واحد شماره پنج بخاری این نیروگاه به ظرفیت تولید نامی ۳۲۰ مگاوات که به منظور انجام تعمیرات دوره ای از مدار تولید خارج شده بود، با تلاش بی وقفه متخصصین نیروگاه اصفهان، به شبکه سراسری متصل شد.
امیر حسین خانی مدیر دفتر مهندسی و نظارت در ادامه این خبر گفت: در این دوره از تعمیرات علاوه بر فعالیتهای برنامه CPM ، فعالیتهای مهمی از قبیل: رفع نشت گاز از اطراف لوله ورودی مشعل C4 به بویلر، رفع عیب از فلاکسیبل کانال خروجی GRFAN قبل از شات آف دمپر، رفع عیب از کنترل والو سوخت گاز، رفع نشت دود شدید از زیر عایقهای بک استی ضلع CD بویلر در طبقه ۲، رفع لیک داخلی کنترل والوریسیر کوله فید پمپ شماره، رفع نشتی ازلوله های کندانسور،تعویض دوعدد از پیچهای معیوب تروتل والو سمت راست، تست ظرفیت باطریها، سرویس ادوات ابزاردقیق بخش شیمی نیروگاه و … انجام گرفت.
گفتنی است تمامی فعالیت های این دوره از تعمیرات واحد شماره پنج بخاری ازسوی متخصصان مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق این نیروگاه انجام شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131663

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.