8

بازگشت ۱۴۰ میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی

  • کد خبر : 42083
  • 13 بهمن 1399 - 14:45
بازگشت ۱۴۰ میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز در استان مرکزی
"محمد اله داد" با اشاره به اینکه کشف این تعداد ماینر، باعث صرفه‌جویی 17 مگاوات توان و صرفه‌جویی 10 میلیون کیلووات انرژی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مراکز استخراج رمز ارز که بخش قابل توجهی از مصارف برق را به خود اختصاص می‌دهند، همکاری مردمی جهت شناسایی این مراکز بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از کشف ۶ هزار و ۴۰۰ ماینر غیرمجاز در استان در ۴۲ محل و دریافت ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه انرژی از این مصرف کنندگان و بازگشت به خزانه دولت طی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اله داد” با اشاره به اینکه کشف این تعداد ماینر، باعث صرفه‌جویی ۱۷ مگاوات توان و صرفه‌جویی ۱۰ میلیون کیلووات انرژی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مراکز استخراج رمز ارز که بخش قابل توجهی از مصارف برق را به خود اختصاص می‌دهند، همکاری مردمی جهت شناسایی این مراکز بسیار تاثیرگذار است.

 

 

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز همچنان ادامه دارد، افزود: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق و  نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی تصریح کرد: جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست.
اله داد گفت: مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، نظارت مراکز پایش صنعت برق، کنتورهای هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی شناسایی می‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42083
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.