3

بازی با افکار عمومی توسط وزارت نیرو

  • کد خبر : 10243
  • 14 آذر 1398 - 20:15
بازی با افکار عمومی توسط وزارت نیرو

پیشنهادهای انجمن بلاکچین به وزارت نیرو برای اصلاح تعرفه برق استخراج رمزارز: ما منابع مشترکی که داریم باید برای کشور سرمایه گذاری کنیم. ما می توانیم از منبع مشترک گازی با قطر استفاده کنیم. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از کسب و کار نیوز، ارزهای دیجیتال چند سالی می‌شود که در ایران شناخته‌ شده‌اند؛ […]

پیشنهادهای انجمن بلاکچین به وزارت نیرو برای اصلاح تعرفه برق استخراج رمزارز:
ما منابع مشترکی که داریم باید برای کشور سرمایه گذاری کنیم. ما می توانیم از منبع مشترک گازی با قطر استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از کسب و کار نیوز، ارزهای دیجیتال چند سالی می‌شود که در ایران شناخته‌ شده‌اند؛ اما از سال گذشته، ورود به عرصه تولید و استخراج این رمزارزها رواج بیشتری یافت و وزارت نیرو تعرفه برق مورد استفاده آن را نیز اعلام کرد. این در حالی است که صنعت برق اعلام کرد تعرفه برق برای این مراکز، معادل متوسط نرخ برق صادراتی خواهد بود و ماینرها باید به ازای هر کیلووات ساعت برق، ۹۶۵ تومان پرداخت کنند. سخنگوی صنعت برق اعلام کرده که این نرخ در ۸ ماه غیر گرم سال معادل ۵۰ درصد متوسط نرخ برق صادراتی یعنی ۴۸۰ تومان خواهد بود و در ۴ ماه گرم سال یعنی از خرداد تا شهریور، دو برابر متوسط قیمت صادراتی برق محاسبه می‌شود. این در حالی است که این تعرفه مورد انتقاد فعالان این صنعت است و اعتقاد دارند با این تعرفه چراغ این صنعت رو به خاموشی خواهد رفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10243

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.