4

باند سرقت سوخت از نیروگاه علی‌آبادکتول منهدم شد

  • کد خبر : 37907
  • 19 آذر 1399 - 15:34
باند سرقت سوخت از نیروگاه علی‌آبادکتول منهدم شد
هادی هاشمیان گفت: اعضای این باند که مجموعه‌ای که از کارکنان نیروگاه برق علی‌آبادکتول و رانندگان تریلی‌های نفتکش بودند، گازوئیل‌های ارسالی به این نیروگاه که برای تولید برق استفاده می‌شد، از نیروگاه خارج می‌کردند و می‌فروختند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باند سرقت که از نیروگاه برق علی‌آبادکتول اقدام به سرقت سوخت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، هادی هاشمیان گفت: اعضای این باند که مجموعه‌ای که از کارکنان نیروگاه برق علی‌آبادکتول و رانندگان تریلی‌های نفتکش بودند، گازوئیل‌های ارسالی به این نیروگاه که برای تولید برق استفاده می‌شد، از نیروگاه خارج می‌کردند و می‌فروختند.

وی ادامه داد: متهمان پیش از رساندن سوخت به نیروگاه در بین راه گازوئیل تانکر‌ها را خالی می‌کردند و سپس یا با همان تانکر‌های خالی و یا با تانکر‌های پر از آب راهی نیروگاه علی‌آبادکتول می‌شدند و با هماهنگی قبلی، اقدام به تخلیه می‌کردند.

وی ادامه داد: با گزارش حراست نیروگاه برق، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی علی‌آبادکتول قرار گرفت و پس از تحقیقات، ۱۱ نفر از کارکنان نیروگاه، رانندگان متخلف و مالخر‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که بررسی‌ها در این پرونده همچنان ادامه دارد گفت: تاکنون تحقیقات از سرقت بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل با ۴۰ تانکر حکایت دارد که احتمال افزایش این اعداد و ارقام وجود دارد.
هاشمیان با بیان اینکه به متهمان این پرونده اتهام سرقت تانکر سوخت و تحصیل مال از طریق نامشروع تفهیم شده، افزود: پنج نفر آن‌ها با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شدند و بقیه با قرار‌های کفالت و وثیقه فعلا آزادند.
نیروگاه برق علی‌آبادکتول از سال ۱۳۹۷ با تغییر سوخت، با گازوئیل هم برق تولید و وارد مدار می‌کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37907
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.