2

بانک دی سهام خود را واگذار کرد

  • کد خبر : 24983
  • 27 اردیبهشت 1399 - 15:08
بانک دی سهام خود را واگذار کرد
بر اساس این اطلاعیه بانک دی، معادل ۴٫۶۶ درصد از سهام خود در شرکت تولیدی نیروی برق دماوند به مبلغ ۹۴۲ میلیارد تومان را واگذار کرد و سهم مالکیت خود را به ۸۶٫۲ درصد کاهش داد. پیش از این نیز بانک دی، معادل ۲٫۵ درصد از سهام خود در این شرکت را واگذار کرده بود.

تازه‌ترین اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک دی بر روی سایت کدال نشان از واگذاری قسمتی از سهام این بانک در شرکت تولید نیروی برق دماوند و شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازتجارت نیوز،تازه‌ترین اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک دی بر روی سایت کدال نشان از واگذاری قسمتی از سهام این بانک در شرکت تولید نیروی برق دماوند و شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی دارد.

بر اساس این اطلاعیه بانک دی، معادل ۴٫۶۶ درصد از سهام خود در شرکت تولیدی نیروی برق دماوند به مبلغ ۹۴۲ میلیارد تومان را واگذار کرد و سهم مالکیت خود را به ۸۶٫۲ درصد کاهش داد.

پیش از این نیز بانک دی، معادل ۲٫۵ درصد از سهام خود در این شرکت را واگذار کرده بود.

نیروگاهیان

نماد بانک دی امروز در بازار سهام در محدوده مثبت تابلو معاملاتی قرار گرفت و رشد ۱٫۵ درصدی قیمت را به ثبت رساند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24983

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.