6

با استفاده از توان ساخت داخل هیترهای نیروگاه شازند بازسازی شد

  • کد خبر : 27751
  • 05 تیر 1399 - 16:00
با استفاده از توان ساخت داخل هیترهای نیروگاه شازند بازسازی شد
غلامرضا ابراهیمی‌زاده سرپرست معاونت مهندسي و برنامه‌ريزي ساخت و بازسازي در این باره گفت: انجام اين پروژه‌ها ضمن صرفه‌جويي ارزي قابل ملاحظه،باعث رونق توليد ، افزايش دانش فني در اين حوزه وبهبود شرایط براي تامين اين هيترها براي ساير نيروگاه‌هاي کشور و حتي منطقه نيز فراهم گرديده است.

با بازسازی بیش از دهها هیتر در نیروگاه شازند محدویتهای تولید در این نیروگاه مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند،غلامرضا ابراهیمی‌زاده سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی ساخت و بازسازی در این باره گفت: انجام این پروژه‌ها ضمن صرفه‌جویی ارزی قابل ملاحظه،باعث رونق تولید ، افزایش دانش فنی در این حوزه وبهبود شرایط برای تامین این هیترها برای سایر نیروگاه‌های کشور و حتی منطقه نیز فراهم گردیده است.

وی با بیان اینکه تامین صد درصدی برخی از اجزاء تحت فشار در کشور هنوز فراهم نشده ولی بیش از ۷۰ درصد کل قطعات و ۱۰۰ درصد فرآیند ساخت و بازسازی بومی‌سازی شده است و امیدواریم در خصوص تامین داخل ۳۰ درصد باقیمانده نیز در سال جهش تولید به خودکفایی کامل برسیم.

نیروگاهیان

ابراهیم زاده تاکید کرد:نیروگاه‎ها ضمن تولید برق پایدار و مطمئن در کشور، توانسته اند نقش خود را در ارتقاء دانش و بومی‌سازی قطعات، ایجاد اعتماد به سازنده‌گان داخلی و ایجاد رقابت سازنده ایفا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27751

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.