3

با واحدهای صنعتی و تولیدی بیشترین تعامل را داریم

  • کد خبر : 11199
  • 27 آذر 1398 - 15:18
با واحدهای صنعتی و تولیدی بیشترین تعامل را داریم

قائم مقام شرکت توزیع برق استان یزد از تامین برق مشترکان صنعتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابویی با بیان اینکه در سال رونق تولید بیشترین تعامل را با مشترکین در بخش صنعت داشته ایم، گفت: با توجه به بدهی مشترکان صنعتی، کمترین قطع […]

قائم مقام شرکت توزیع برق استان یزد از تامین برق مشترکان صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابویی با بیان اینکه در سال رونق تولید بیشترین تعامل را با مشترکین در بخش صنعت داشته ایم، گفت: با توجه به بدهی مشترکان صنعتی، کمترین قطع برق را در این بخش شاهد بودیم.

وی گفت: زیرساخت های صنعت برق از محل وصول مطالبات و پرداخت بدهی برق مشترکان تامین می شود و ما با وصول آن زیرساخت ها، برق پایدار و مطمئن را برای مشترکان تامین می کنیم.

قائم مقام شرکت توزیع برق استان یزد، شاخص خاموشی هر مشترک در سال را برای مشترکان استان کمتر از هفتاد دقیقه عنوان کرد و افزود: این شاخص در کل کشور هفتصد و هفتاد دقیقه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11199

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.