6

بخشی از مسیر رودخانه روستای بهرامجرد لایروبی شد

  • کد خبر : 16839
  • 14 بهمن 1398 - 12:08
بخشی از مسیر رودخانه روستای بهرامجرد لایروبی شد

مدیر امور منابع آب شهرستان بردسیر از لایروبی بخشی از مسیر رودخانه روستای بهرامجرد خبر داد.   بیشتر بخوانید ۷۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان لایروبی شد گام بلند آبفای گیلان برای مکانیزه شدن لایروبی فاضلاب شهرهای این استان بودجه لازم را برای لایروبی «کارون» نداریم!   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل […]

مدیر امور منابع آب شهرستان بردسیر از لایروبی بخشی از مسیر رودخانه روستای بهرامجرد خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، ابوذر قادری در این خصوص افزود: با هماهنگی بخشدار نگار و دهیاری بهرامجرد بخشی از مسیر رودخانه روستای مذکور به طول تقریبی ۲۸۵ متر و با عرض متوسط ۳ متر لایروبی گردید.

مدیر امور آب بردسیر ضمن تأکید بر ضرورت این امر، خاطرنشان کرد: لایروبی و جلوگیری از تصرفات رودخانه ها در اولویت کار مدیران امور آب شهرستانها قرار دارد و هدف از لایروبی، ساماندهی رودخانه ها و حفاظت در مقابل تعرض به حریم و بستر آنها، کاهش خسارات سیلاب و حفظ کیفیت آب می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16839

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.