3

برای نخستین بار در کشور نظارت بر برق شعب رای گیری در تهران به صورت برخط انجام شد

  • کد خبر : 124059
  • 12 اسفند 1402 - 12:01
برای نخستین بار در کشور نظارت بر برق شعب رای گیری در تهران به صورت برخط انجام شد
مصطفی رجبی مشهدی با حضور در ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای شهر تهران واقع در ساختمان ستادی توزیع برق پایتخت، با تاکید بر آماده باش صنعت برق و پایداری شبکه برق در سراسر ایران اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که اقدامات انجام شده در توزیع برق تهران بزرگ به ویژه فرآیند رصد لحظه‌ای در بخش‌های مختلف شبکه موجب افتخار است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو(پاون)، مصطفی رجبی مشهدی با حضور در ستاد رصد برخط پایداری برق شعب اخذ رای شهر تهران واقع در ساختمان ستادی توزیع برق پایتخت، با تاکید بر آماده باش صنعت برق و پایداری شبکه برق در سراسر ایران اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که اقدامات انجام شده در توزیع برق تهران بزرگ به ویژه فرآیند رصد لحظه‌ای در بخش‌های مختلف شبکه موجب افتخار است، گفت: هماهنگی‌های لازم در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گونه‌ای انجام شده که حداکثر اطمینان از پایداری شبکه در شعب رای‌گیری در پایتخت حاصل شده و در صورت نیاز، گروه‌های فنی در کوتاه‌ترین زمان به محل، اعزام و اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز کنند.
مدیرعامل توانیر در ادامه با بیان این که صنعت برق همواره در ارائه خدمات پیشگام بوده است از مشارکت پرشور کارکنان صنعت برق کشور در انتخابات خبر داد و گفت: با آماده باش تمامی همکاران در سراسر کشور و تمهیدات لازم امید داریم که بتوانیم تامین کننده آسایش و آرامش خاطر هموطنان در زمان رای دادن باشیم.
رجبی مشهدی همچنین با اشاره به این که ۱۸۰ برنامه عملیاتی در شش محور به منظور گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ تدوین و بخش عمده این برنامه‌ها اجرایی شده است، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه‌ها، برق مورد نیاز در تمامی بخش های کشور در تابستان سال آتی بدون اختلال تامین شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124059

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.