3

برج خشک دوم نیروگاه شهید مفتح یک سال دیرتر افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 36398
  • 02 آذر 1399 - 12:41
برج خشک دوم نیروگاه شهید مفتح یک سال دیرتر افتتاح می‌شود
سال گذشته مجری طرح برج خشک نیروگاه همدان اعلام کرده بود که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برج خشک واحد دوم نیروگاه شهید مفتح در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد که طبق اظهارات جدید مدیرعامل نیروگاه افتتاح برج خشک دوم نیروگاه به اویل ۱۴۰۱ موکول شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به اینکه برج خشک واحد دوم نیروگاه شهید مفتح اوایل سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود، گفت: با افتتاح این طرح شاهد کاهش ۸۵ درصدی مصرف آب واحد ۲۵۰ مگاواتی دوم نیروگاه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز ، عبدالمجید دیناروند در نشست مشترک با دهیاران روستا‌های همجوار نیروگاه شهید مفتح با اعلام این خبر افزود: با انجام پروژه‌هایی مانند خط انتقال پساب تصفیه شده شهر همدان به نیروگاه، برداشت آب از منابع زیر زمینی به حداقل رسیده است تا جایی که هم اکنون برداشت آب از ذخایر زیرزمینی صرفاً جهت شرب و سرویس‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای صرفه‌جویی مصرف آب، احداث برج خشک واحد یک بوده است که از سال ۹۴ به بهره‌برداری رسیده و ۸۵ درصد صرفه‌جویی مصرف آب را در پی داشته است.

نیروگاهیان

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به پیشرفت ۴۴ درصدی عملیات ساخت برج خشک واحد دوم نیروگاه، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه نیز اوایل سال ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد که با افتتاح این طرح شاهد کاهش ۸۵ درصدی مصرف آب واحد ۲۵۰ مگاواتی دوم نیروگاه خواهیم بود. ​

لازم به ذکر است سال گذشته مجری طرح برج خشک نیروگاه همدان اعلام کرده بود که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برج خشک واحد دوم نیروگاه شهید مفتح در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد که طبق اظهارات جدید مدیرعامل نیروگاه افتتاح برج خشک دوم نیروگاه به اویل ۱۴۰۱ موکول شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=36398

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.