5

برخورداری ۹۹ درصد روستاهای خراسان جنوبی از برق

  • کد خبر : 16111
  • 07 بهمن 1398 - 11:14
برخورداری ۹۹ درصد روستاهای خراسان جنوبی از برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با اقدامات انجام شده ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸/ ۹۹ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند که این درصد در مورد روستاهای درمیان ۹/ ۹۹ درصد است.   بیشتر بخوانید برق رسانی به مسکن محرومان خراسان جنوبی نیازمند به ۲۶ میلیارد تومان اعتبار […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با اقدامات انجام شده ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸/ ۹۹ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند که این درصد در مورد روستاهای درمیان ۹/ ۹۹ درصد است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازدنیای اقتصاد،مهدی دادگر در جلسه بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان اظهار کرد: برنامه‌های شرکت توزیع برق استان بر توسعه شبکه در روستاهای برقدار برای پاسخگویی به متقاضیان جدید و همچنین ارتقای پایداری شبکه‌های برق متمرکزاست. وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری اعتبارات از تهران و مساعدت‌های فرمانداری شهرستان درمیان در زمینه تعویض پایه‌های فرسوده نیز کار با سرعت بیشتری دنبال شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌هایی که با همت استاندار برای استان در حال پیگیری بوده، جلب موافقت و تامین منابع برای احداث ۱۰ هزار نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلواتی در استان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16111

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.