4

برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات/ دادن مجوز های آب و برق و گاز فقط با استعلام از شهرداری

  • کد خبر : 15457
  • 02 بهمن 1398 - 12:32
برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات/ دادن مجوز های آب و برق و گاز فقط با استعلام از شهرداری

فرماندار کاشان تأکید کرد: باید در آغاز هر ساخت و سازی با متخلفین برخورد شود .   بیشتر بخوانید قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز از دانه درشت‌ها آغاز شود شناسایی و تخریب ۸ سازه غیرمجاز در بستر رودخانه کارون   نیروگاهیان فرماندار کاشان گفت: شورای شهر به عنوان منتخبین مردم با کمک دستگاه […]

فرماندار کاشان تأکید کرد: باید در آغاز هر ساخت و سازی با متخلفین برخورد شود .

 

 

نیروگاهیان

فرماندار کاشان گفت: شورای شهر به عنوان منتخبین مردم با کمک دستگاه های اجرایی مسائل و مشکلات موجود در تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفظ باغات را که ریه های شهر هستند را پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپورتال خبری کاشان، به نقل از روابط عمومی شورای شهر کاشان علی اکبر مرتضایی در صد و سی و سومین نشست رسمی شورای شهر کاشان با موضوع روند توسعه افقی و تخریب اراضی درجه یک کشاورزی حاشیه شهر اظهار کرد: اگر امروز در مساله دچار چالش هستیم برای این است که قانون را نمی شناسیم و اگر قانون درست اجرا شود با مسائلی چون ساخت وسازهای بی رویه در زمین های کشاورزی و ایجاد مناطق حاشیه ای در کاشان مواجه نمی شویم.

وی یادآور شد: در هنگام ساخت وسازهای غیرمجاز مالکان به اهمال و سستی در اجرای قانون امیدوارند بنابراین باید با مهندسین ناظر که در انجام وظایفشان کوتاهی می کنند برخورد کرده و شرکت های تاسیساتی دادن هرگونه مجوزی را منوط به استعلام از شهرداری به عنوان مرجع صدور پروانه ساختمانی اعلام کنند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید محلی برای درآمدهای شهرداری محسوب شود، افزود: این حجم سازه غیرقانونی در شهر در مدت کوتاهی به وجود نمی آید و باید در آغاز هر ساخت و سازی با متخلفین برخورد شود ولی با پرونده هایی درکمیسیون ماده ۱۰۰ مواجه هستیم که که ساختمان ساخته شده و افرادی در آن سکونت دارند که در این مرحله اجرای حکم با تبعات زیادی روبرو می شود.

مرتضایی یادآور شد: باید عدالت در سطح برداشت آب در کاشان در مباحث کشاورزی رعایت شود زیرا با مشکل کم آبی و فرونشست ها مواجه هستیم ولی برای اینکه درختان خشک نشوند در شورای حفاظت از منابع آب مصوبه ای برای برداشت آب اضطراری از چاه ها اتخاذ کرده ایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15457

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.