2

برخورد با ماینرها در کرمانشاه تشدید می‌شود

  • کد خبر : 134763
  • 11 تیر 1403 - 10:54
برخورد با ماینرها در کرمانشاه تشدید می‌شود
  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از تشدید برخورد با مزارع استخراج رمز ارز در استان خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۵۳۷ دستگاه ماینر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا کرمانشاه،  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از تشدید برخورد با مزارع استخراج رمز ارز در استان خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۵۳۷ دستگاه ماینر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره با اشاره به اینکه در حال حاضر در پیک فصل گرما و مصرف برق قرار داریم و یکی از مهمترین عواملی که به شبکه برق فشار وارد می‌کند فعالیت مراکز استخراج رمز ارز است، گفت: نه تنها خود دستگاه‌های ماینر مصرف برق قابل توجهی دارند، بلکه خنک کردن آنها هم نیازمند فعالیت مداوم سیستم‌های سرمایشی بوده و همین امر موجب افزایش دو چندان مصرف برق در مراکز استخراج رمز ارز می‌شود.

وی ادامه داد: مزارع استخراج رمز ارز که بیش از ۵۰ دستگاه ماینر در آنها وجود دارد، مصرف برق بسیار زیادی دارند و منجر به تحمیل بار مضاعف به شبکه، قطعی برق و آسیب به وسایل برقی مشترکان می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه مرکز دارای مجوز استخراج رمز ارز نداریم، خاطرنشان کرد: حتی مراکز مجاز نیز در چهار ماه فصل گرم و پیک مصرف برق اجازه فعالیت ندارند.

مرادی از تشدید برخورد با مراکز استخراج رمز ارز با هدف پایداری شبکه برق خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵۳۷ دستگاه ماینر و بیش از ۲۰ مزرعه استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه و با همکاری دستگاه‌های قضایی و امنیتی و همچنین نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، عمده مراکز شناسایی شده در بخش‌های صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری بوده است.

وی همراهی مردم در شناسایی مراکز استخراج رمز ارز را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: به کسانی که در این خصوص همکاری کنند بابت معرفی هر دستگاه ماینر یک میلیون تومان پاداش داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، موارد را در سایت توانیر و یا در کرمانشاه با شماره ۰۸۳۳۸۲۱۲۷۴۷ دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134763

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.