نویسندگان : سعید علیشاهی ، هاشم ظریف شاهسوند نژاد ، علیرضا کاشی – شرکت توزیع برق مشهد
ﻣﻘﺪﻣﻪ :
ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻣﺸﻬﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺎﺧﺺ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ . ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺷﺎﺧﺺ ﺑﺮ ﺭﻭی ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻫﺎ ی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺍﻋﻤﺎﻝ می ﮔـﺮﺩﺩ ﺗﺎ ﻫﺪﻑ ﺷﻨﺎﺳﺎﺋﻲ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﻭ ﺳﻨﺠﺶ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣـﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﻣـﻮﺭﺩ ﺍﻳـﻦ ﻓﺮﺁﻳﻨـﺪ ﺭﺍ ﺑـﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺳﺎﺯﺩ. ﻭﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﺳﺘﻴﺎبی ﻭ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﭼﺮﺧﻪ ﺍی ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﻃﻲ ﺩﻭﺭﻩ ﻫـﺎی ﻣﻌـﻴﻦ ﺳـﻨﺠﻴﺪﻩ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺷﺮﻛﺖ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﻧﻤﺎﻳﺪ ﺭﺍ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭسی ﻗﺮﺍﺭ می ﺩﻫﻴﻢ.