4

بررسی میزان رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مشهد

  • کد خبر : 3360
  • 18 فروردین 1398 - 7:59
بررسی میزان رضایت مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق مشهد

نویسندگان : سعید علیشاهی ، هاشم ظریف شاهسوند نژاد ، علیرضا کاشی – شرکت توزیع برق مشهد ﻣﻘﺪﻣﻪ : ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻣﺸﻬﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺎﺧﺺ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ . ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺷﺎﺧﺺ ﺑﺮ ﺭﻭی ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻫﺎ ی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ […]

نویسندگان : سعید علیشاهی ، هاشم ظریف شاهسوند نژاد ، علیرضا کاشی – شرکت توزیع برق مشهد

ﻣﻘﺪﻣﻪ :

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻣﺸﻬﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺎﺧﺺ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ . ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻭ ﺷﺎﺧﺺ ﺑﺮ ﺭﻭی ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻫﺎ ی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺍﻋﻤﺎﻝ می ﮔـﺮﺩﺩ ﺗﺎ ﻫﺪﻑ ﺷﻨﺎﺳﺎﺋﻲ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻫﺎی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﻭ ﺳﻨﺠﺶ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣـﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﻣـﻮﺭﺩ ﺍﻳـﻦ ﻓﺮﺁﻳﻨـﺪ ﺭﺍ ﺑـﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﺳﺎﺯﺩ. ﻭﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﺳﺘﻴﺎبی ﻭ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﭼﺮﺧﻪ ﺍی ﻛﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮔﻴﺮی ﺭﺿﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﻃﻲ ﺩﻭﺭﻩ ﻫـﺎی ﻣﻌـﻴﻦ ﺳـﻨﺠﻴﺪﻩ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺷﺮﻛﺖ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﻧﻤﺎﻳﺪ ﺭﺍ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺮﺭسی ﻗﺮﺍﺭ می ﺩﻫﻴﻢ.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=3360

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.